Monday 23 September 2013

Ini adalah General Zubaidah al-Meeki.

Ini adalah General Zubaidah al-Meeki.
Beliau syiah alawi. Wanita yang berpangkat tinggi di dalam Syrian Arab Army. Antara wanita pertama yang mengumumkan secara terbuka bahawa beliau menyertai FSA.

Sebenarnya ramai lagi tentera-tentera syiah alawi yang menyertai FSA. Walaupun mereka berlainan agama, terdapat dikalangan mereka yang masih waras untuk berfikir. Membunuh orang awam, mengebom mereka sesuka hati adalah diluar batas-batas prinsip kemanusiaan. Sekarang beliau menguruskan pengambilan rekrut-rekrut baru, mengadakan latihan ketenteraan tidak kira sunni atau syiah.

Kepada pengunjung Revolusi Islam yang awal, pernah lihat admin mencela mereka? Pernah lihat admin mencela FSA? Pernah lihat Admin memburukkan dan menjatuhkan FSA? Berlaku banyak temberang sesetengah Briged di dalam FSA tetapi admin tidak mahu membuang masa siarkan di page ini sebab admin tahu ada dikalangan pembaca yang tidak dapat berfikir. Walau admin tulis sesetengah Briged FSA perangai seperti tong t**k, mereka masih mengatakan admin menjatuhkan FSA, admin membenci FSA tanpa mengemukakan bukti. Admin berlapang dada dan bersikap terbuka menerima mereka tentera-tentera syiah dan kristian walaupun berlainan agama untuk menyertai perjuangan kita. Matlamat kita adalah menjatuh kan rejim Bashar laknatullah. Hanya mereka yang dangkal sahaja yang sibuk dengan perkara remeh temeh itu wahabi ini wahabi, dia wahabi.
Unlike 

No comments:

Post a Comment