Wednesday 11 December 2013

Tahukah anda saudara kita terpaksa menggunakan kereta usang untuk di jadikan tempat berteduh daripada hujan dan panas? Tahukah anda mengapa?



Mereka terpaksa meninggalkan rumah mereka dan hidup seperti pelarian di dalam negara mereka sendiri. Rejim Haram Kuffar Assad bermaharajalela membunuh dan sedang melakukan pembersihan etnik muslim Sunni di sana. Jadi, saudara kita ini hidup sebagai pelarian untuk terus kekal hidup meskipun mereka tahu, bila-bila masa sahaja rejim biadap itu akan cuba membunuh mereka.

Ingatlah sewaktu anda merebahkan badan diatas katil empuk selepas seharian bekerja, Ingatlah wajah-wajah saudara kita ini. Ingatlah mereka berhimpit di dalam sebuah kereta usang bukan kerana kekurangan wang, atau sebagainya, tetapi sedang cuba untuk terus hidup dan tidak dibunuh dengan kejam oleh Kuffar Syiah!. Allahu Rabbi, bayangkanlah pengorbanan yang telah mereka lakukan.

Akan tiba pada suatu hari, kita akan ditanya di padang masyar akan pengorbanan yang telah dilakukan sewaktu berlaku peperangan Kuffar menentang Islam. Dan pada saat itu lah, setiap saham-saham akhiratmu akan datang membantu. RM20 bukanlah jumlah yang besar, tetapi ia mampu mejadi penyelamat untuk saudara kita di Syria dan kita di akhirat. InsyaAllah.

Alamat: (SYRIA CARE OFFICE)

No.38B, jalan Bola Tampar 13/14, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Kami mempunyai tabung khas untuk Syria :-

Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia
Akaun Maybank: 562106630487
PayPal: AlEhsidek@gmail.com
Bank swift Code : mbbemykl

Sumbangan Anda Amanah Kami
 

No comments:

Post a Comment