Friday 24 January 2014

syria berdarah

"Jika aku di tempatmu pun aku yakin, 
aku jua tidak sekuatmu... . 
Allah.... seksanya dia menahan kesakitan itu.. 
tapi dunia tidak mendengar... 
Ujian apa yang cuba Kau tunjukkan pada kami di sini ya Allah, 
ampunkanlah kami jua di sini..
Wahai cahaya Syurga, doa yang tidak pernah putusnya aku kirimkan buatmu di setiap sujudku...
Tangan yang takkan berhenti jua untuk menghulurkan apa yang aku ada, hanya buatmu, dan moga apa yang terdaya aku bantu ini akan menjadi jawapan di hadapan Allah..."

Bagi menghulurkan bantuan, anda boleh hubungi kami di :

Alamat: (SYRIA CARE OFFICE):
No.38B, jalan Bola Tampar 13/14, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Kami mempunyai tabung khas untuk Syria:
Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia
Akaun Maybank: 562106630487
PayPal: AlEhsidek@gmail.com
Bank swift Code : mbbemykl

~Tangisan Bumi Syam~

No comments:

Post a Comment