Thursday 25 April 2013

syria

Pasukan Syria care di Halab telah diberi penghormatan untuk bertemu orang-orang berikut:

1. Satu keluarga yang terdiri daripada ibu, ayah, dan empat orang anak mereka. Mereka duduk bersama untuk menikmati makan malam. Malang tidak berbau, sebiji bom TNT mengenai mereka dan hidangan makan malam ibu dan ayah itu telah bertukar menjadi daging bakar anak-anak mereka sendiri angkara perbuatan lahanat dendam kesumat regim Syiah terhadap Sunni. Kanak-kanak tersebut meninggal dunia di hadapan mata ibu dan ayah mereka, yang membesarkan mereka dengan penuh kasih sayang tapi KINI semuanya lenyap sekelip mata.

Ibu dan ayah tersebut selamat, tapi kedua-duanya kehilangan tangan dan kaki. Kini, ibu tersebut terbaring diatas katil bersama keluarganya selepas sekelip mata kehilangan 4 orang cahaya matanya, sementara, si ayah terbaring di atas katil dan dijaga oleh keluarganya.

Inilah situasi BIASA di Syria. Keluarga yang dahulunya bahagia telah dirampas sinarnya oleh regim syiah yang zalim! Yang berani-berani memanggil mereka Islam walhal merekalah duri dalam daging. Merekalah penyebab Islam berpecah belah. Jauhilah mereka, sebarkanlah berita akan mereka kepada kawan-kawan yang tidak mengetahuinya. Semoga Allah merahmati kita semua. Allahumma amin.

No comments:

Post a Comment