Saturday 11 January 2014

50 Syahid dari Liwa al Mujahideen ....

...لا حول ولا قوة الا بالله...

50 Syahid dari Liwa al Mujahideen ....

Mereka adalah saudara-saudara kita yang telah dibunuh semalam di Homs apabila mereka cuba untuk memecahkan pengepungan Syiah di Homs dan membawa gandum (Roti) kepada umat Islam di Homs ..

Rahmatullah pada saudara-saudara kita dari Liwa Al Mujahideen. 50 lelaki muda terbaik dan paling berani yang terdiri daripada kalangan saudara Islam kita telah meninggal dunia. Syiah telah menjumpai terowong bawah tanah, tempat para Mujahideen membekalkan makanan buat umat Islam di bandar Sunni.

Ya Allah, Mujahideen kami keluar mencari makanan dengan perut kosong, menahan lapar semata-mata untuk memberi makan kepada umat Islam lain yang sedang kelaparan. Mereka telah menjadi syahid ketika kelaparan, dengan perut kosong. Semoga mereka memperolehi ganjaran syurga firdaus dan dapat menikmati makanan disana. Ya Allah, engkau bantulah mereka yang memberi makan kepada umat Islam yang kelaparan di Homs.Ya Allah rahmatilah roh saudara-saudara kita yang meninggal dunia dan rahmatilah kami sepertimana engkau rahmati mereka yang sedang berjuang dijalanMu Ya Allah.. Amin Amin Amin ....

Saudara yang dikasih sekalian, bagi membantu saudara Islam kita di Homs dengan program-program makanan, anda boleh menderma kepada mereka melalui Syria Care:

---------------------------------------------
Alamat: (SYRIA CARE OFFICE)

No.38B, jalan Bola Tampar 13/14, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Kami mempunyai tabung khas untuk Syria :-

Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia
Akaun Maybank: 562106630487
PayPal: AlEhsidek@gmail.com
Bank swift Code : mbbemykl

[Saudara kita disana bergadai nyawa bagi mendapatkan dan menyampaikan bantuan, kita pula hanya perlu mengeluarkan duit dengan mudah dan menghulurkan bantuan. Kecil dimata kita, besar nilainya buat mereka].
 

No comments:

Post a Comment