Monday 13 January 2014

Jubhat Al Nusrah (JAN) dan Brigade Sham Falcons (FSA) bersatu di bawah Jubhat Al Islam menentang satu musuh: Syiah



Ini menunjukkan bagaimana Muhajirin dan Ansar berjuang bersama-sama dan bukannya menentang sesama sendiri.

Mujahid No. 1 (Muhajir Abu Yaman Al Yamani): Alhamdulillah, wa al salat wa al salam ala Rasul Allah. Kami Muhajirin Fi Sabil Allah dalam Jubhat Al Islam, kami datang kerana jihad fi sabil Allah dalam menentang rejim Syiah dan kami mempunyai sahabat-sahabat dari Jubhat Al-Nusra (JAN) yang membantu kami. Sekarang kami dan JAN berdiri bersama-sama dalam satu barisan menentang musuh dan tidaklah benar kedatangan Muhajirin tidak diundang di Syria. Itu semuanya adalah penipuan. Saya adalah orang asing/orang luar tetapi saya rasa seperti bersaudara di dalam Jaish Al Islam dan kami berdoa pada Allah semoga menerima jihad kami. Kami juga berdoa supaya Allah memberikan hidayah pada saudara-saudara kami dan bersatu dengan pasukan kami supaya dapat menghapuskan musuh yang sebenar iaitu Syiah Basyar Al-Assad.

Mujahid No. 2 (Jeneral Ihab Abu Abdullah): Salam, di sini kami mempunyai JAN dan Jaish Al Islam bergabung pasukan dalam menentang musuh di atas gunung Arbaeen. Alhamdulillah kami berjaya menyelinap masuk ke dalam pangkalan askar Syiah, kami berjaya membunuh sebahagian daripada mereka dan menangkap sebahagian daripadanya. Ada yang masuk kepada Islam dan meminta izin untuk menyertai Mujahideen. Alhamdulillah.

Mujahid No. 3 (Afghanistan): Insya Allah Jubhat Al Islam dan JAN akan memenangkan Islam di mana sahaja, Syria, Iran dan Afghanistan Insya Allah.

Link Video: http://www.youtube.com/watch?v=HgaSOhxBP1g&feature=youtu.be

No comments:

Post a Comment