Friday 17 January 2014

Tweet dari Syikh Hassan Abiud (Pemimpin Liwa terbesar di Syria) Ahrar al Sham.



(Semalam, Syria tidur dalam tangisan sementara Puak pengkhianat takfiri menjalankan agenda licik mereka menghantar pengikut mereka yang dipasang bahan letupan untuk meletupkan diri berhampiran Para Mujahidin dan bukannya mafia-mafia Rejim Assad. Terdapat ketika di mana kita kelihatan lebih 60 Mujahidin di Homs dalam sekali serangan berani mati puak Takfiri. Dan kesemua 60 Mujahidin itu adalah mereka yang terbaik dan berpengalaman berperang di medan Jihad. Mereka yang terbunuh itu sedang menghantar gandum kepada umat Islam yang kelaparan di Homs agar mereka dapat menghasilkan roti daripadanya.

Oh Homs, Mujahidin telah cuba untuk menghantar sedikit makanan tetapi dihalang Puak Takfiri. Jadi, siapa lagi yang dapat mengisi perut-perut yang sedang mengerang kelaparan itu? Bersabarlah, bersabarlah. Ya Muslimin, bantulah, bantulah mereka yang sedang kebuluran dan menunggu waktu mati kerananya atau saling mati berbunuhan)

________________________________________________

Saudara saudari yang dirahmati Allah, jika saudara berminat untuk memberi sedikit sumbangan untuk membantu program makanan kepada Umat Islam di Homs, saudara boleh menyumbangan kepada Tabung Syria Care seperti tertera di bawah:

Alamat: (SYRIA CARE OFFICE):
No.38B, jalan Bola Tampar 13/14, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Kami mempunyai tabung khas untuk Syria:
Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia
Akaun Maybank: 562106630487
PayPal: AlEhsidek@gmail.com
Bank swift Code : mbbemykl
---------------------------------------------

[Kita hanya perlu memberi sedikit sumbangan tetapi saudara kita di Syria terpaksa bergadai nyawa mengagihkan sumbangan kita]

No comments:

Post a Comment