Monday 26 August 2013

Pejuang pembebasan Syria(FSA) berjaya membunuh Datuk Bandar "Hama"

Berita hari ini :

(Hama): Pejuang pembebasan Syria(FSA) berjaya membunuh Datuk Bandar "Hama" dan seperti yang diketahui Datuk Bandar "Hama" merupakan tali barut rejim Syiah Assad dan bertanggungjawab dalam pembunuhan beramai-ramai umat Islam.

(Homs): Mafia Assad telah mengebom bandar Homs dengan peluru berpandu berkapasiti tinggi ketika bertempur dengan pejuang FSA, mereka juga turut menggunakan bantuan jet-jet pejuang bagi melakukan serangan di kawasan (Hola-Talbisa-Alrastan)

(Aleppo):Pejuang FSA telah bertempur dengan Bashar mafia di "Dahet al rashden". Pesawat pejuang rejim juga turut mengebom kawasan"Khan al asal-al sfera"

(Pinggir bandar damascus): Pihak rejim Syiah Assad telah mengebom kawasan (Douma-zamalka-moadamia-jobar-daraea) dengan menggunakan peluru berpandu.

P/s: Pihak rejim Syiah Assad telah menyerang kawasan revolusi yang diduduki umat Islam ahlu sunnah yang dikawal pejuang FSA dengan peluru berpandu dan serangan jet-jet pejuang . Serangan mereka berkonsepkan "Bumi Hangus" yang bermaksud menghapuskan/membunuh semua hidupan di kawasan berkenaan. Laknat Allah ke atas Bashar Assad dan sekutu-sekutu mereka.


LINK ASAL : http://www.aljazeera.net/news/pages/1e95a34b-8e73-4877-a4c0-9180ea77eb47
 

No comments:

Post a Comment