Friday 10 January 2014

Inna lillah wa inna ilahi rojiun.

Inna lillah wa inna ilahi rojiun.
..............إنا لله وإنا إليه راجعون.........

50 Mujahideen saudara Muslim kita telah dibunuh dengan kejam sekali. Ada yang ditembak tepat pada mata, ada yang dipenggal kepalanya, oleh kumpulan takfiri. Mana mungkin dalam Islam boleh menangkap sesuka hati orang yang tak bersalah dan membunuh mereka dgn kejam tanpa sebab.Terlalu jelas perbuatan mereka mendera dan menyeksa tahanan seperti mana yg Regim Syiah Basyar buat kepada umat islam kita disana. Mereka munggunakan nama ISIS untuk menampakkan bahawa mereka ISLAM dan mujahidin ISLAM ini berbahaya dgn menangkap orang awam dan menyeksa mereka dan membunuh mereka dan membuat cerita palsu bahawa mereka ini diseksa dan dibunuh kerana enggan menerima syariat islam. Mereka mahu mengaburi mata umat islam dgn menggunakan nama ISIS untuk bertindak demikian supaya perpaduan mujahidin di Sham berpecah. Itulah yg dikehendaki oleh SYIAH supaya mudah bagi mereka untuk memusnahkan dan menghancurkan mujahidin islam..

Sangat jelas yangg membunuh dan mendera dgn mengguna nama ISIS itu adalah orang yang bukan faham islam. Hanya SYIAH yang sanggup melakukan perkara demikian demi agenda mereka mempertahankan AJARAN SESAT SYIAH mereka...Ini sudah melampau dan tidak boleh diterima oleh akal. Jika mereka ingin membantu Mujahidin di Syria mengapa mereka berkelakuan seperti askar-askar Syiah Basyar Al-Assad?

P/S: Pihak kami tidak mahu ada komen-komen menyalahkan mana-mana pihak terhadap post ini, apa yang kami mahukan adalah DOA dari semua, semoga semuanya selamat. Komen menghasut akan di DELETE serta-merta. DOAKAN... BERDOALAH!

HASBUNALLAH WA NI'MAL WAKEEL

Link Video: http://www.youtube.com/watch?v=KcrPaVQlS_4
 

No comments:

Post a Comment