Monday 1 July 2013

Syria



Deir El Zour: Di mata tentera rejim, anak kecil ini , Wadak Aghi kelihatan seperti seorang pelampau Islam berbahaya, satu ancaman kepada masyarakat Syria yang telah disasarkan dan dibunuh.
Di mata manusia yang baik hati dan punyai jiwa yang bersih, dia adalah hanya anak kecil, bayi perempuan yang dibunuh oleh rejim kejam dan tidak berperikemanusiaan dengan menggunakan senjata yang sebenar . Walaupun pasukan perubatan beroperasi selama tujuh jam dalam usaha untuk menyelamatkan nyawa beliau, kecederaan beliau terlalu besar untuk terus hidup dan dia meninggal dunia di tempat yang sangat terkenal sebagai 'Checkpoint Kematian' Deir El Zour ini (dinamakan sedemikian kerana ramai orang awam secara rawak dibunuh oleh tentera rejim Assad Laknatullah) di jalan utama di luar bandar kerana anak kecil Wadak Aghi telah dipindahkan ke hospital lain pada hari Rabu 12 Jun 2013.

Kami tidak akan meminta maaf atas sifat ngeri dan menyayat hati imej ini; dunia perlu meminta maaf kepada Syria untuk meninggalkan kecil Wadak Aghi dan beribu-ribu bayi Syria lain dan anak-anak yang akan disembelih oleh rejim Assad Laknatullah yang memandang mereka rakyat Syria sebagai "cagaran kerosakan ."

No comments:

Post a Comment