Wednesday 30 October 2013

ULAMA MENGELUARKAN FATWA BOLEHNYA RAKYAT SYRIA MEMAKAN KUCING, ANJING DAN APA SAJA YANG ADA KERANA KEADAAN MEREKA YANG DHORURAH.

Kongsikan video ini supaya manusia diluar sana dapat berfikir dan lihat sendiri bagaimana keadaan di Syria pada masa sekarang. Media antarabangsa melaporkan Syria dalam keadaan baik, itu hanya satu pembohongan. 

Selain mati dibunuh, rakyat Syria rata-ratanya mati kerana kebuluran disebabkan oleh sekatan daripada regim bashar assad. Tiada ubat, tiada makanan. Tiada siapa dapat masuk kawasan-kawasan tertentu berhampiran Damsyik, termasuk kampung-kampung di selatan berhampiran Dariyaa dan Moademiah. Kampung di Homs turut berada didalam pengepungan regim yang zalim ini.

Lelaki itu berkata;

"Kami makan mereka [kucing]... Apa lagi yang boleh kita lakukan untuk terus hidup. Sy hanya mengadu kepada Allah S.W.T tentang ummat Islam dan pemimpin-pemimpin Arab yang telah membiarkan kita dan menonton kita memakan kucing."

P/s : Ingatlah wahai saudaraku, saudara di Syria mengadu pada Allah akan sikap kita yang tidak memperdulikan mereka dan Allah akan mempersoalkan kita di Akhirat nanti. Dimanakah tempat kita sesudah itu. Syurga atau Neraka? Takutlah kita pada azab Allah.

ULAMA MENGELUARKAN FATWA BOLEHNYA RAKYAT SYRIA MEMAKAN KUCING, ANJING DAN APA SAJA YANG ADA KERANA KEADAAN MEREKA YANG DHORURAH.

LINK VIDEO : http://youtu.be/gPLD3Pv7fs0

No comments:

Post a Comment