Saturday 2 November 2013

Rakyat Malaysia bersama Revolusi Islam


Assalamualaikum semua

Dihari yang baik ini, dengan rasa bersalah, dan seccara terbuka admin yang hina dan penuh silap dan dosa ini memohon maaf kepada admin SyriaCare, memohon maaf kepada admin GreenProject dan ingin memohon maaf kepada admin Palestine Reconstruction Team.

Page-page ini menjadi sasaran kecaman dan sindiran admin selama 2-3 bulan ini. Admin tidak mahu justify perbuatan admin di sini. Admin telah melampaui batas dalam mengeluarkan pendapat dan hujah sehingga mengeluarkan kata-kata yang tak sepatutnya.

Admin juga ingin memohon maaf kepada mereka-mereka yang berada di belakang page2 berkenaan kepada sekalian para ustaz dan sheikh.

Admin adalah seorang manusia yang mudah menjadi panas. Admin mudah menjadi panas dan geram melihat akhbar tabloid seperti Harian Metro yang setiap hari memaparkan wanita telanjang. Admin menjadi panas ketika melihat kedai-kedai judi dan kedai-kedai menjual arak yang penuh di Kuala Lumpur. Admin menjadi panas ketika melihat rancangan TV yang penuh dengan rancangan maksiat. Admin menjadi panas melihat terlalu ramai orang-orang miskin sedangkan harta negara lebih dari cukup untuk membantu mereka semua. Admin menjadi panas melihat sistem pendidikan negara yang tidak memberi penumpuan Islam yang secukupnya. Admin menjadi panas melihat terlalu ramai wanita-wanita Islam yang tidak menjaga aurat dan menjaga batas-batas pergaulan. Admin menjadi panas melihat masyarakat melayu seperti robot yang telah diprogram otak mereka, lebih sibuk mengejar dunia, mengejar harta, sibuk menukar kereta baru, membeli rumah satu demi satu, sibuk renovate dan menghias rumah. Sibuk mencari tempat-tempat makan yang sedap. Pada malamnya pula membuang masa berbual kosong tentang bola, kereta, artis, mengumpat dan lain-lain lagi. Admin juga mudah panas ketika membuka TV atau radio, wanita-wanita fasiq yang telanjang terloncat-loncat seperti monyet menyanyi dan menari tanpa rasa malu. Rancangan Akademi Fantasi, Malaysian Idol.. tidak pernah sesaat admin merasa gembira dan redha dengan perkara2 begini.

Admin panas melihat sistem kewangan yang masih mengamalkan riba, sistem kehakiman yang masih menggunakan sistem British.

Admin juga panas dengan sistem pemilihan pemimpin. Undi 100 orang fasiq, munafiq dengan mudah sahaja dapat mengalahkan undi 40 orang yang beriman dan bertaqwa kepada Allah. Sistem haiwan manakah yang kita ikuti ini. Sentiasa memastikan orang-orang ini terus hidup dalam kefasiqan, diumpan pula dengan materialistik, hedonisme, fahaman liberal, sekular, nasionalist, patriotism maka selamanya pemimpin taghut ini akan menang dan selamanya Islam tidak akan menang.

Admin juga akan mudah menjadi panas jika melihat sebahagian dari kita yang membenci mujahiddin atau yang anti-ISIS tanpa perkara-perkara yang haq.

Admin juga ingin memohon maaf kepada semua pembaca Revolusi Islam. Yang setia mengikuti page Revolusi Islam, yang sentiasa memberi komen, yang memberi teguran dan nasihat, pembaca 'senyap' (silent reader) dan semua.

Demi Allah, tidur di atas tanah Syam yang penuh dengan berkah, beralas batu kerikil, berbumbungkan langit, di basahi embun dihujani peluru dan bom serangan kafir laknatullah lebih membahagiakan admin dari tidur di Malaysia di atas tilam yang empuk.

Demi Allah, hidup susah dan menderita kelaparan di tanah Syam lebih membahagiakan diri admin dari hidup di sini yang penuh dengan kesenangan dan kekenyangan.

Ya Allah segala puji hanya untukMu tuhan sekalian alam, maha suci Engkau dari beranak dan diperanakkan. maha Suci Engkau dari segala aib dan syirik. Tidak ada pujian yang selayaknya yang dapat mencapat hakikat dan sifat Mu yang dapat ku ucapkan melalui kata2. Limpahkan solawat dan salam kepada junjungan besar dan kekasihMu baginda nabi Muhammad SAW, kepada ahli keluarga baginda, para sahabat baginda.

Ya Allah, ampunkan lah dosa-dosaku, ampunkan lah segala dosa kedua ibu-bapaku, kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihani ku sewaktu kecil, janganlah Engkau matikan mereka sebelum Engkau mengampuni mereka.

Ya Allah, ampunkan lah segala dosa ahli keluarga dan saudara-mara ku, ampunkanlah segala dosa guru-guru dan sahabatku, ampunkanlah segala dosa mukminin dan mukminat sekalian, ampunkanlah segala dosa-dosa muslimin dan muslimit sekalian sama ada yang telah mati dan yang masih hidup.

Kerana sesungguhnya Engkau Maha Pengampun dan amat suka kepada keampunan. Sesungguhnya Engkau mengampuni dosa hamba-hambaMu berulang kali. Sesungguhnya keampunanMu sentiasa mendahului kemurkaanMu

Ya Allah bantulah daku untuk menyelesaikan segala hutang-hutangku. Permudahkan lah urusanku didunia dan diakhirat, percepatkan perjalanan ku untuk ke sana dan matikan lah aku di tanah Syam.

Tidak ada apa yang aku lebih cintai dalam hidup ini melainkan Engkau dan Rasul-Mu. Tidak ada apa yang lebih kucintai dalam hidup ini melainkan hidup dalam ketaatan dan dapat menjauhkan maksiat. Ya Allah! Akan ku persembahkan dan hadiahkan diriku, hidupku, tulangku, nyawaku untuk Mu dengam menyahut panggilanMu untuk berjihad fisabilillah.

Mataku dan hatiku telah buta dengan kehidupan dunia.. Mataku dan hatiku telah lama buta dengan kehidupan dan kesenangam disini. Ya Allah! Matikan lah daku di Tanah Syam....

Walhamdulillah hirobbil 'alamiin
 

No comments:

Post a Comment