Monday 9 December 2013

Shabeeha SYIAH BASHAR ASSAD dihukum

TAKBIER..!! Shabeeha SYIAH BASHAR ASSAD yang pernah merogol wanita di dalam masjid kemudian meletakkan mikrofon berhampiran wanita berkenaan agar jeritannya dapat didengar oleh semua penduduk kampung akhirnya berjaya ditangkap oleh Jabhat al-Nusrah dan dijatuhkan hukuman.



يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ وَلْيَجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ

"Hai orang-orang yang beriman, perangilah orang-orang kafir yang ada di sekitarmu, dan hendaklah mereka menemui kekerasan daripadamu; dan ketahuilah, bahwasanya Allah bersama orang-orang yang bertaqwa."

[At-Taubah, 9:123]



إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلَائِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُوا الَّذِينَ آمَنُوا ۚ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا فَوْقَ الْأَعْنَاقِ وَاضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ

(Ingatlah), ketika Tuhanmu mewahyukan kepada para malaikat: "Sesungguhnya Aku bersama kamu, maka teguhkan (pendirian) orang-orang yang telah beriman". Kelak akan Aku jatuhkan rasa ketakutan ke dalam hati orang-orang kafir, maka penggallah kepala mereka dan pancunglah tiap-tiap ujung jari mereka.

[Al-Anfal, 8:12]



INGAT MUJAHIDIN DALAM DOA IKHLAS ANTUM. DOAKAN KEMENANGAN MEREKA KEATAS MUSUH-MUSUH ISLAM.

ALLAHUMMANSHUR IKHWANA MUJAHIDIN FII KULLI MAKAAN!
 

No comments:

Post a Comment