Tuesday 21 January 2014

Pejuang ISIS ditangkap di tangan Mujahidin membuat pengakuan menakutkan lengkap tentang ISIS:

Eksklusif Untuk Kali Pertama:

Pejuang ISIS ditangkap di tangan Mujahidin membuat pengakuan menakutkan lengkap tentang ISIS:

Mereka dibiayai secara langsung oleh Iraq dan iran dan merancang untuk membuat orang benci islam dan menjual manusia ke Iran.

"Kami biasa untuk melayan orang Syria dengan terlalu banyak kekasaran untuk membuat mereka tidak suka kepada idea Islam". Mengapa anda melawan FSA ? " mmmm, tidak ada sebab kami hanya mengikuti pemimpin-pemimpin kita ". Siapakah pemimpin yang memberikan perintah ini ? " Amir Faisal Rahman ".

Mereka juga mengaku menjual askar Assad yang berpaling tadah kembali kepada rejim Assad untuk jumlah wang yang mereka ambil dari tentera Assad sebagai lupah buruan bagi setiap askar yang lari untuk menyertai FSA , beliau juga mengaku untuk meletupkan stesen kereta api di Al- Raqqa dan membuat tuduhan palsu menyalahkan Liwa al Mujahdeen untuk memulakan perang dengan mereka, dan menculik isteri-isteri mereka.

Mereka juga mengaku untuk menghentikan semua ambulans daripada sampai untuk menyelamatkan orang awam selepas setiap pengeboman berani mati supaya mereka lebih menderita dan mati. " kami digunakan untuk menembak semua ambulans dan menembak mana-mana pihak yang cuba untuk menyelamatkan mereka "

Abu Anas al Iraq ( Amir ISIS) dari Iraq. secara langsung dibiayai oleh Iraq / Iran adalah orang yang bertanggungjawab dalam ISIS untuk menculik Mujahideen dan menjualnya kembali kepada rejim Assad !

Clip: http://youtu.be/3czV00MmXAw

No comments:

Post a Comment