Friday 31 May 2013

Pembunuhan beramai-ramai baru berlaku di sini di Al Qusair.

Laporan terkini, Fajr, 31/5/2013


Sekurang-kurangnya 9 terbunuh dan 80 cedera apabila kami cuba untuk memindahkan orang awam yang terperangkap daripada musuh. Lihatlah Para Suhada kami.

Mereka telah dibunuh semasa poses pemindahan dari Qusair kerana mereka tidak mempunyai makanan dan banyak lagi. Kami mula memindahkan daripada Qusair warga tua dan wanita dahulu, mereka tidak mempunyai makanan. Kami cuba untuk pergi ke kampung lain tetapi mereka perangkap dan menembak kami semua. Kami hanya berjaya membawa pulang 9 orang shuhada dan 80 orang yang cedera. Yang lain masih lagi di jalan raya.

APA yang boleh kami lakukan sekarang? APA KAMI BOLEH BUAT? Apa yang anda mahu kami lakukan? Beri leher kami untuk pisau mereka? Sampai bila anda hanya akan menonton? Sampai anda melihat kami semua dibunuh? Apakah tindakan yang diambil selepas semua mesyuarat-mesyuarat anda? Mereka akan membunuh kami, kami tidak boleh keluar. Bahkan kami tidak mampu untuk menyelamatkan orang-orang tua. Mereka mahu membunuh semua orang.

Beritahu saya, apa yang perlu dilakukan? Anda mahu kami memberitahu mereka??!
Bahawa lelaki ini cedera, kami cuba untuk memindahkan dia pada waktu malam tetapi mereka terus-terusan menembak sehingga mereka terbunuh.

BERITAHU SAYA APA YANG PERLU SAYA LAKUKAN SEKARANG?

Saya pasti DUNIA sedang memerhatikan kami dan bergembira dengan kejadian ini. Jika mereka benar-benar mahu Hisbullah keluar, pada bila-bila masa yang mereka mahu mereka boleh mengebom Hisbullat. Tetapi DUNIA mahu kami semua MATI. Dunia mahu kami MATI dibunuh seperti ini di bawah tanah. SEMUA ORANG DALAM DUNIA INI ADALAH RAKAN KONGSI HISBULLAT YANG PEMBUNUHAN KAMI!!

Klip: http://www.youtube.com/watch?v=nC5jZzVh-Og

No comments:

Post a Comment