Friday 13 September 2013

Alhamdulillah. Segala puji bagi Tuhan sekalian alam.



Ramai yang PM admin meminta penjelasan lengkap tentang perselisihan faham yang berlaku antara mujahiddin dan admin lihat ada rakyat malaysia yang mencela ISIS tanpa menyelidiki terlebih dahulu. Ada juga page Facebook menyiarkan perkara ini tanpa selidik dan hanya copy n paste sahaja sehingga mengelirukan pembaca mereka.

Malam ini admin akan ceritakan tentang
1.Mujahid dari Ahrar al-Syam yang dibunuh oleh ISIS.
2.Krisis yang berlaku kepada konvoi bantuan dari Malaysia dan Turki yang menghantar bantuan makanan.
2.komander dari Liwa al Tauhid turut dibunuh
3. Ibupejabat Ahrar al-Syam yang terletak di Idlib diserang.
4. Ibupejabat ISIS diserang di Aleppo
5. Pertempuran antara mujahiddin.

Kenapa mujahid Ahrar al-Syam ditembak. Bendera Malaysia yang sama seperti bendera United Snakes sehingga membangkitkan syak wasangka dikalangan ISIS. Nantikan analisis dan penjelasan lengkap dari admin.Kelak kita akan menyedari betapa bijak betapa hebat betapa tawadu' nya mereka dalam berjihad fisabilillah. Musuh-musuh Islam telah berputus asa. Cubaan mereka untuk memecah-belahkan Jabhat al-Nusra, ISIS, Ahrar al-Syam dan lain-lain pasukan agar bertempur sesama sendiri menemui kegagalan.

Sementara itu berita terbaru
1. Jabhat al-Nusra melancarkan operasi syahid ke atas Lapangan Terbang Tentera Deir az-Zour dengan membawa 12tan bahan letupan. 35 anjing rejim menjadi bangkai.
2.ISIS telah menangkap 5 penjenayah yang didapati bersalah membunuh seorang lelaki di Abaseen,Aleppo. Ketika hukuman qisas ingin dilaksanakan dikawasan lapang sambil disaksikan orang beriman, waris dari mangsa bunuh memaafkan kesalahan kelima-lima penjenayah ini kerana Allah dan penjenayah ini tidak dihukum.
3.Mujahid dari ISIS mengatakan pembebasan kem atau depot tentera rejim 'Briged 66' yang terletak di timur Hama 100 kali lebih hebat dari pembebasan Lapangan Terbang Ming menyebabkan admin mengambil keputusan untuk memberi liputan eksklusif terhadap pembebasan Briged 66 ini.
4. Admin juga akan menceritakan tentang FSA terutamanya Briged al-Farouk dan Briged al-Nasr yang menjadi talibarut dan spy kepada rejim. Mereka adalah dalang dalam segala huru hara yang berlaku sehingga memburukkan nama baik Jabhat al-Nusra dan ISIS.

Semua ini hanya untuk pembaca setia Revolusi Islam. Semoga Allah merahmati dan melindungi mujahiddin kita. Jangan lupa doakan mereka dan saudara2 kita seluruh dunia. Jangan lupa untuk hulurkan bantuan.

No comments:

Post a Comment