Tuesday 27 August 2013

Laporan ini bertujuan untuk menfitnah pejuang pembebasan Syria(FSA) dan menutup kekejaman rejim Syiah Assad.

Berita TV KERAJAAN SYRIA:

"Pihak tentera telah menemui sebuah gua milik pengganas/pemberontak di kawasan Jubar. Namun apa yang mengejutkan mereka adalah mereka mendapati banyak senjata-senjata kimia terutama gas Sarin buatan Arab Saudi. Beberapa mayat pengganas/pemberontak turut ditemui mati di dalam gua tersebut. Pemberontak menggunakan gas ini untuk membunuh wanita dan kanak-kanak demi menarikperhatian dan simpati dunia pada mereka".

P/s : Laporan ini sekali bertujuan untuk menfitnah pejuang pembebasan Syria(FSA) dan menutup kekejaman rejim Syiah Assad. Pada hakikatnya :

1-Tentera rejim masih belum dapat memasuki kawasan Jubar! Kawasan ini masih di bawah penguasaan FSA .Pada hari kelmarin mereka telah menjatuhkan dua buah jet pejuang milik rejim di kawasan tersebut!

2.Buat pengetahuan semua, senjata atau bom kimia perlu disimpan di dalam bilik khas dengan bantuan bekalan elektrik serta alatan khas yang mencukupi di bawah tekanan udara dan suhu yang sesuai. Bukan boleh disimpan sesuka hati di dalam gua seperti menyembunyikan emas.

3. Jika mujahidin benar-benar mempunyai bahan kimia, mengapa mereka mengebom ahli keluarga mereka sendiri tidak menyerang perkampungan syiah atau kawasan milik rejim Syiah Assad?

4. Rejim Syiah Assad terus menggunakan nama Arab Saudi demi memecah-belahkan kesatuan umat Islam Ahlu Sunnah.
 

No comments:

Post a Comment