Tuesday 27 August 2013

syria berdarah

Kesan dan trauma generasi kini terhadap kekejaman rejim Syiah Assad pastinya berlarutan hingga ke beberapa generasi pada masa hadapan. Kemusnahan infrastruktur yang dahsyat, jumlah angka korban mencecah hingga 200 ribu benar-benar menjadi Syria sebagai sebuah negara bencana. Ini masih belum lagi mengambil kira kematian yang berlaku pada hari ini, juga hari-hari mendatang. Pasti jumlahnya berkali ganda.Begitu juga dengan mangsa rejim yang kehilangan anggota badan, mengalami cacat fizikal, dan lain-lain. Tidak perlu lagi bukti untuk meyakinkan anda, video-video yang memaparkan kekejaman rejim Syiah Assad, mayat-myat yang mati bergelimpangan bersepah di media massa internet dan laman facebook.Sudah terang lagi bersuluh, syiah bukanlah mazhab di dalam Islam, tetapi agama ciptaan penganut yahudi yang telah menjadi barah kanser yang sudah parah pada umat Islam kini

Generasi kini membayar dengan harga yang tinggi untuk beroleh kebebasan dari kekejaman rejim syiah Assad ini, menggadaikan nyawa dan kehidupan demi menegakkan kembali negara Islam.Sebagai contoh kisah seorang gadis:

Nama: Samar Adnan.
Umur: 8 tahun.
Bandar: Damsyik.

Seluruh ahli keluarga beliau terbunuh dalam serangan kimia terakhir di Damsyik, tetapi mayatnya masih belum ditemui, beliau tidak ditemui mati bersama keluarganya, tidak dijumpai tinggal bersama mana-mana saudara atau diletakkan di rumah mayat jika sudah terkorban. Namun apa yang lebih membimbangkan, kanak-kanak ini sedang menderita di bawah penyeksaan rejim Syiah Assad di dalam tahanan mereka.
Bayangkan cabaran gadis ini akan menghadapi (jika dia menjadi hidup), melihat ahli keluarganya dibunuh hidup di bawah perhambaan rejim syiah Assad, malah mungkin sudah kehilangan kehormatannya yang dicabul tentera Assad.

Kita berdoa agar beliau masih selamat,di bawah jagaan Allah dan rahmatnya. Semoga rejim Syiah Assad ini segera tumbang, dan kemenagan Islam itu tiba dengan bantuan Allah. Sesiapa yang berharap kanak ini masih hidup, dan bersama-sama membantu mangsa perang di Syria , boleh hulurkan sumbangan di akaun maybank Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia
Akaun Maybank: 562106630487
 —

No comments:

Post a Comment