Saturday 31 August 2013

syria berdarah

Selepas Team Syria Care berjaya melaksanakan beberapa kempen sebelum ini dalam menghantar misi bantuan ke Turki dan Syria, terdapat ramai saudara-saudara islam kita yang meminta untuk menyertai Syria Care dalam menghantar kempen misi bantuan ke luar negara bagi menziarahi kem-kem pelarian dan Keluarga Syria yang memerlukan.

Syria Care dengan ini ingin mengumumkan bahawa terdapat peluang untuk 10 orang bertuah SAHAJA untuk menemani kempen kami kali ini ke Turki untuk bertemu dengan keluarga pelarian dan temubual mereka secara langsung untuk mengetahui kejadian sebenar disana.

(Syria-Care) telah bekerja keras untuk menguruskan program berikut untuk 10 orang SAHAJA:
- Melawat keluarga Syria yang tinggal di sempadan Syria, berhubung langsung dengan mereka dan mengetahui situasi sebenar mereka.
- Lawatan berbentuk Keagamaan dan Budaya di Istanbul. Untuk melawat monumen agama dan sejarah yang paling penting termasuk Makam Saidina Abu Ayyub al-Ansari.

Tempoh program adalah 10 hari, bermula dari 9 September 2013.

Siapa yang berminat untuk menyertai sila hubungi saudara Mahmud (Bahasa Inggeris)
Mob: 0132857608
Email: me.business.consultants @ gmail.com

Bagi memudahkan beliau untuk menempah tiket kapal terbang dan memberi butir-butir perjalanan penuh, (English atau Arab sahaja).

Program di Turki memerlukan kos kira-kira 700 USD setiap orang, (tidak termasuk tiket penerbangan).
Harga ini termasuk Hotel, Sarapan dan pengangkutan dan semua kos lawatan .

TEAM SyriaCare akan bertemu rombongan ini di Turki untuk 1 hari sahaja inshaAllah, kerana pasukan kami akan bekerja di dalam Syria.

Sesiapa yang berminat, sila mendaftar dengan kami tidak lewat daripada 2 hari dari sekarang.
Tempat Program ke Turki adalah sangat terhad kepada 10 orang SAHAJA, sila memahami bahawa panggilan pertama adalah yang pertama untuk berkhidmat untuk mengelakkan sebarang rasa malu untuk pemanggil lewat.

Semoga Allah membimbing kita untuk melakukan apa yang DIA suka dan mengkehendaki, Amin.

No comments:

Post a Comment