Monday 2 September 2013

Damsyik, Syria

Damsyik, Syria

Semalam admin melaporkan seluruh pasukan mujahiddin di Damsyik bergabung dalam Operasi Ayyam al-Qadisiyah untuk membalas dendam serangan gas beracun ke atas penduduk awam.

1) Hari ini mereka telah menguasai bandar Tal Atna (al-Atneh) yang terletak di utara Damsyik. Tentera rejim yang ingin ke Lapangan terbang tentera al-Nasiriyah, mereka terpaksa melalui terlebih dahulu bandar Tal Atna. Selepas ini sasaran mereka bandar al-Nasiriyah dan kemudian lapangan terbang tentera. Habislaa Bashar laknat selepas ini

2) Briged-briged Ahrar al-Syam telah berkumpul secara besar-besaran di Damsyik. Habislaa Bashar

3) Briged Hamza Abdul Mutallib dari Pasukan Ahrar al-Syam berjaya memusnahkan kereta kebal di checkpoint tentera rejim di Khuddam al Matal. Habislaa Bashar

4) 2 operasi syahid dilakukan di Homs iaitu di Markas Risikan Udara dan Ibupejabat risikan tentera. Habisaa Bashar

5) Briged Umar Mukhtar dari pasukan Ahrar al-Syam memusnahkan kereta kebal di checkpoint Qasr Musa. Berita baiknya, kesemua anjing disitu tidak dapat melarikan diri dan mereka bertukar menjadi bangkai. Habislaa Bashar

6) Mujahiddin mengepung markas kereta kebal (Shilka Briged) Divisyen 3 di kawasan Qalamoun.

7) Liwa' al-Islam dan Ahrar al Sham berjaya menawan stor simpanan peluru kereta kebal, berjaya menawan beberapa buah kereta kebal, berjaya memusnahkan beberapa buah kereta kebal di Qalamoun. 10 tentera rejim menjadi bangkai, ramai yang cedera dan ramai lagi melarikan diri.

 ISIS berjaya menawan 'assault rifle' jenis FAMAS buatan kuffar Peranchis dan ISIS akan gunakan semula untuk menentang kuffar.

9) ISIS semakin hampir untuk menawan Lapangan terbang tentera Kwers yang terletak di Aleppo dan memberi 24jam kepada anjing-anjing di dalam untuk menyerah idiri jika tidak mahu menjadi bangkai.

10) Serangan habis-habisan ke atas Aleppo Central Prison

11) ramai pegawai dan anggota tentera berpaling tadah di Al-Raqqah dan Latakia

12) Rejim cuba menawan semula kawasan Gunung doren, Latakia tetapi berjaya dihalang oleh Jabhat al-Nusra, ISIS, Suqour al Ezz dan Nusra al Madhloom. Puluhan tentera rejim menjadi bangkai.

13) dan banyak lagi yang berlaku di sekitar Damsyik khasnya video dan gambar nanti admin akan kongsi di sini.

Untuk pengetahuan semua Operasi ini dinamakan Operasi Ayyam al-Qadisiyah kerana Qadisiyah merujuk kepada peristiwa peperangan bersejarah zaman dahulu iaitu tentera Muslim pimpinan panglima perang terhebat dunia, military genius Khalid al Walid, Abu Ubaidah dan Saad bin Abi Waqqas berjaya menewaskan Tentera Parsi (Iran)

Ini laporan admin semalam http://on.fb.me/17ez0MW

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mari kita gelakkan Obama, Khameini dan Bashar...

admin nak relax...

No comments:

Post a Comment