Saturday 27 July 2013

HARI KEMATIAN HAFIZ ASSAD DIRAIKAN



Hafiz Assad (bapa kepada Bashar Assad) merupakan Firaun Zalim Syiah yang pertama Syria. Hafiz Assad memerintah mereka dengan kekejaman kuku besi. Telah mengorbankan lebih 40,000 Muslim Sunni di Hama dan Halab dalam revolusi Syria pertama menentang Syiah pada tahun 1982. Hafiz Assad menggunakan kereta kebal memasuki masjid semasa rakyat sedang bersolat dan telah merogol wanita-wanita yang berada di dalam masjid di hadapan khalayak ramai. Sama seperti perbuatan darah dagingnya Bshar Assad pada hari ini, Cuma bezanya pada 1980-an mereka tidak mempunyai FACEBOOK!

Hafiz Assad adalah manusia yang PERTAMA mengisytiharkan dirinya sebagai TUHAN di Syria. Hafiz Assad memaksa rakyatnya di Syria untuk mengatakan dan menerima bahawa dia adalah TUHAN selama lebih 30 tahun dibawah pemerintahannya sehinggakan di setiap buku kanak-kanak di Syria diterbitkan bahawa Hafiz Assad adalah TUHAN. Tibanya hari kematian beliau, semua rakyat Syria yang mengakui bahawa Hafiz Assad adalah TUHAN menjadi sangat terkejutdan telah menafikan berita kematian Hafiz Assad kerana mereka yakin bahawa Hafiz Assad adalah TUHAN dan TUHAN tidak mungkin akan mati!

Hafiz Assad memaksa rakyatnya untuk menjulang namanya “HAFIZ ASSAD DEWA KEKAL SYRIA” . Hakikatnya yang kononnya “TUHAN” ini sedang berada di bawah tanah sekarang, dimakan oleh cacing! Hari kematian Hafiz Assad merupakan hari yang paling gembira di Syria. Ia adalah satu-satunya hari gembira di Syria. Mereka menyambut hari kematian beliau dengan menari-nari di jalan dan membaling lebih 3000 status (Sanam) beg sampah di Syria.

Hari kematian Hafiz Assad merupakan satu hari yang sangat gembira kepada semua umat Islam dan merupakan hari yang sangat hitam kepada Israel dan Amerika Syarikat. Terdapat satu gambar yang sangat terkenal dengan Mr.Clinton menangis apabila dia menerima berita kematian sekutunya Syiah Hafiz Assad Semoga Allah melaknat Hafiz Assad dalam neraka. Israel memindahkan tenteranya ke sempadan Syria kerana takut presiden baru tidak akan menjadi memudahkan Israel dan melindungi sempadan Israel dengan selamat seperti Hafiz Assad. Sudah tentu, bagaimana mereka boleh mencari pemimpin yang lebih baik? Hafiz Assad telah menjual tanah Syria mereka (Jolan Heights) secara percuma, hanya supaya Israel membenarkan Hafiz Assad memegang jawatan sehingga hari kematiannya pada 10 Jun 2000.

No comments:

Post a Comment