Saturday 27 July 2013

((Saat muslim-sunni di Syria sedang asyik menyediakan juadah yang termampu, saat itulah rejim syiah Basyar akan mengebom mereka *menangis*))

((Saat muslim-sunni di Syria sedang asyik menyediakan juadah yang termampu, saat itulah rejim syiah Basyar akan mengebom mereka *menangis*))

Terjemahan:

-Jangan risau sayang, kamu boleh datang ke rumah saya.
>Bagaimana pula dengan ayah saya?
-Ayah kamu boleh turut serta datang.
>Tapi, saya tidak mempunyai selipar. (Telah mejadi budaya bagi rakyat Syria untuk memakai selipar bagi menghormati tuan rumah dan untuk tidak mengotori rumah mereka)
-Adakah kamu berpuasa sayang?
>Tidak. Ibu saya menyuapkan saya sedikit makanan. Beliau tidak menggalakkan saya berpuasa.
-Mengapa?
>Kerana saat kami menyediakan juadahlah regim Basyar mengambil kesempatan mengebom kami dan ibu tidak mahu saya kelaparan. *menangis*

Watch: http://www.youtube.com/watch?v=JPKI1YhZddg&feature=share&list=UUTFxy3IVatCRGoNIC9mfSzg
Unlike

No comments:

Post a Comment