Tuesday 11 June 2013

"Semoga Allah melaknat anda Bashar Assad"



Apakah yang telah mereka lakukankepada anda?

"Mulanya mereka memukul saya, kemudian megenakan renjatan elektrik kepada saya, kemudian menyimbah air mendidih pada saya, kemudian mereka menyimbah petrol lalu membakar saya. Sepanjang masa mereka mendesak saya untuk mengatakan Tiada Tuhan melainkan Bashar Al Assad. Bshar al Assad ialah Allah. Tetapi saya mengatakan tiada Tuhan melainkan Allah dan Muhammad adalah pesuruh Allah, Semoga Allah melaknat anda Bashar Al-Khanzir. Mereka memukul saya dengan kayu pemukul besar, untuk mengatakan bahawa tidak ada Tuhan melainkan Bashar. Mereka membunuh kebanyakan kami. Mereka memaksa kami untuk mengatakan Bashar Akbar bukannya Allahu Akbar, mereka menikam kami dengan pisau "

PS:
Di negara kita (MALAYSIA) kita panggil lelaki yang diseksa ini PEMBERONTAK
Dan kita panggil raksasa yang tak berhati perut ini TENTERA SYRIA
http://www.youtube.com/watch?v=ukVqcT-2vBw

No comments:

Post a Comment