Thursday 22 August 2013

DASAR LIDAH SYIAH !

SUDUT : BERITA DUNIA >DASAR LIDAH SYIAH !

Jenderal Komando Militer dan Angkatan Bersenjata Syria membantah tuduhan atas penggunaan senjata kimia di Damascus Countryside 

21 OGOS 2013 

Damaskus, (SANA) - Jenderal Komando Militer dan Angkatan Bersenjata Syria mengatakan bahawa saluran yang bias dan memiliki percanggahan berita pertumpahan darah seperti yang selalu mereka lakukan,ia adalah tuduhan palsu bahawa Tentara Suriah menggunakan senjata kimia di Damaskus Countryside.

Dalam pernyataan yang dikeluarkan pada Rabu hari ini, Jenderal Komando Militer dan Angkatan Bersenjata menegaskan bahawa tuduhan ini benar-benar tak berasas dan tidak benar, dan bahawa itu adalah sebahagian dari perang media yang kotor di Syria.

General Command menegaskan komitmennya untuk memenuhi tugas konstitusional nasional dan memerangi pengganas dimanapun di Syria adalah sebahagian dari tugasnya untuk melindungi negara dan warga negara.

Pernyataan itu mengatakan bahawa tuduhan kelompok pengganas dan saluran media asing yang mendukung mereka tentang penggunaan senjata kimia oleh Tentara Syria merupakan penunjukan putus asa mereka untuk menutupi kekalahan yang mereka deritai di tanah air Syria, dan dan dakwa nya lagi tuduhan ini mencerminkan histeria, gangguan dan kerosakan mental mereka(para pemberontak dan media saluran asing)

Selanjutnya General Command memanggil mereka-mereka yang memanggul senjata untuk memberontak di Syria agar menyerahkan diri kepada pihak berwenang sebelum terlambat.
DI TERJEMAHKAN DARI SYRIAN NEWS.

Admin : Tidak layak orang ini menjadi General Command,layaknya jadi badut sarkas.Apa di fikir dunia ini sudah buta barangkali atas apa yang berlaku di Syria.???????

No comments:

Post a Comment