Friday 6 September 2013

General Ali Habib berpaling tadah!



Berita ini sebenarnya keluar pada Selasa yang lepas dan admin sengaja tidak siarkan berita ini. Tidak ada yang menarik untuk dikongsi berkaitan 'defects' Ali Habib ini.

Sedikit latar belakang
- syiah alawi dari Tartus Syria
- menjadi 'Chief of Staff' dari 2004-2009
- menjadi Menteri Pertahanan 2009-2011
- merupakan tokoh rejim yang tinggi pangkat dan pengaruhnya yang berpaling tadah dari rejim sejak konflik Syria meletus.

Pada selasa lepas hampir tengah malam Ali Habib bersama para pegawainya telah dibawa ke sempadan Turki dan kini mereka berada di Turki.

Admin melihat berita ini adalah salah satu langkah United Snakes untuk menaikkan imej pembangkang di Syria. United Snakes memerlukan seorang tokoh yang boleh memimpin Syria setelah Bashar dihapuskan. Itu saja. United Snakes, Russia dan Iran syiah memerlukan seekor anjing yang patuh kepada arahan tuannya. Itu sahaja. Israel memerlukan pemimpin Syria yang dapat menjaga keselamatan sempadan Israel seperti Hafiz al Assad dan Bashar. Itu sahaja.

Samada Ali Habib ini berpaling tadah kerana atas arahan United Snakes of america atau dia sememangnya ikhlas menyertai pembangkang itu tidak penting. Mujahiddin di Syria tidak mengiktiraf dan tidak memerlukan Ali Habib. Mujahiddin di Syria juga tidak memerlukan pengaruh yang di bawa oleh Ali Habib jauh sekali untuk menjadikan Ali Habib sebagai pemimpin mereka.

Jika Bashar laknatullah berundur sekali pun, mujahiddin di Syria akan terus berjihad sehingga kiamat. Hidup bersenang-lenang bergelak ketawa dibuai dengan muzik syaitan dan rancangan TV yang penuh dengan kebodohan dan maksiat 24jam tidak ada dalam hati mereka. Hidup mulia atau mati syahid. Matlamat mujahiddin kita bukan setakat menentang rejim Bashar, matlamat mereka lebih besar dari itu menentang sistem taghut, menentang sistem sekular, demokrasi yang penuh cacat cela dan menghapuskan segala sistem ciptaan manusia yang bertuhankan Iblis . Matlamat mereka lebih hebat dan mulia dari itu semua. Menegakkan kalimah Allah.

No comments:

Post a Comment